SK EO

Logo Espero Vydavateľstvo Espero
Esperantské knihy, CD, DVD, učebnice, slovníky...

informácie: tel: +421 902 203 369, info @ espero.sk, ďalšie kontakty

Všeobecné obchodné podmienky

Objednávanie tovaru

- Tovar z nášho elektronického obchodu zasielame po vyplnení objednávky (priamo na stránke www.espero.sk ).
- Pre rýchlejšie vybavenie prosíme uvádzajte pri objednávke správne všetky potrebné údaje (ak ste uviedli aj vašu mailovú adresu, bude vám na ňu odoslaná kópia objednávky). Zaslanie objednávky je aj pre objednávateľa aj pre predajcu záväzné. Po odoslaní objednávky vám bude tovar zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty, spolu s faktúrou a príkazom na úhradu. Túto faktúru (daňový doklad) je potrebné uhradiť do 14 dní od odoslania tovaru (dátum na faktúre) na bankový účet (rovnako uvedený na faktúre ako aj na príkaze na úhradu).

Zasielanie tovaru

- Zvyčajná doba odoslania tovaru po prijatí objednávky je 48 hodín (v rámci pracovných dní). V ojedinelých prípadoch (napr. pri nedostatku istého tovaru v sklade a pod.) sa doba môže predĺžiť na niekoľko dní.

Poštovné

- Poštovné v rámci Slovenska závisí od váhy balíka – objednaného tovaru – pohybuje sa v cene od 0,70 do 3 EUR.
- Pri objednávke tovaru nad 25 EUR je poštovné v rámci Slovenska ZDARMA.(neplatí pre iné krajiny)
- Dodacia doba závisí od Slovenskej pošty, ktorá zásielky doručuje väčšinou od 2 do 7 pracovných dní. Ak ste ani po tomto čase zásielku nedostali, prosím kontaktujte nás. Predajca nenesie žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené pri preprave.
- Pri objednávke do zahraničia sa cena poštovného vypočítava na základe taríf Slovenskej pošty (váha a kategória krajiny) – minimálna cena je 4 EUR.

Reklamácia tovaru

- Všetok tovar, zakúpený v našom internetovom obchode, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 7 dní od prevzatia tovaru. Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.).
- Tovar je potrebné do uvedenej doby doručiť na našu adresu spolu s krátkou žiadosťou a číslom, prípadne kópiou faktúry. Tovar posielajte formou balíka, nie na dobierku. Poštovné v takomto prípade nevraciame.
- Ak chcete doručený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte a pošlite poškodený tovar späť balíkom na našu adresu. Do balíka nezabudnite priložiť kópiu faktúry či objednávky. Po prijatí tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar vám buď vymeníme - kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete, alebo vám vrátime peniaze.
- Ak nie je dohodnuté ináč, doba vybavenia reklamácie je 30 dní.
- Reklamácia sa nevzťahuje na chyby, zavinené zákazníkom nevhodným zaobchádzaním - mechanickým alebo iným namáhaním, na chyby zavinené používaním produktu, chyby zavinené zákazníkovou manipuláciou s produktom v prostredí s vysokou alebo nízkou vlhkosťou, vysokou alebo veľmi nízkou teplotou, či v prašnom prostredí.

  2008 Raslavia